נסראללה מפחד מהאפשרות של מלחמת פתע ומאיים: "נפגע באמוניה"

שלמה ריזל 1 Comment on נסראללה מפחד מהאפשרות של מלחמת פתע ומאיים: "נפגע באמוניה"

בנאום שנשא מזכ"ל חיזבאללה, חסאן נצראללה, חזר שוב לעסוק באפשרות שמטרידה אותו יותר מכל, מלחמת פתע מצד ישראל כנגד ארגונו והכנסת כל לבנון למלחמה, "החטיבות הישראליות שיחשבו להיכנס ללבנון, יושמדו וירוסקו מול מסכי הטלוויזיה העולמיים"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזכ"ל חיזבאללה חסן נצראללה נאם היום (חמישי) לעדות בלבנון ולמחבלי הארגון ביום השנה של רמטכ"ל חיזבאללה שחוסל (ככל הנראה ע"י איראן) מוסטפא בדר-אדין, נצראללה שוב חזר ודבר על האפשרות כי ישראל תפתח במלחמת פתע כנגד הארגון, לאור האיום הבלתי נסבל של הרקטות, לדבריו, "הזמן שבו ישראל יכולה לנהל מלחמה מהירה ולהשיג את מטרותיה במהירות, נגמר".

העיסוק שוב ושוב באפשרות כי ישראל תפתח במלחמה נגדו, מראה כי נצראללה אכן מפוחד מהאפשרות כי תפתח מלחמה נגד הארגון שנמצא בקשיים כלכליים הקשים ביותר מאז הקמתו, על פי הערכות חיזבאללה פיטר אלפי עובדים וקיצץ ללוחמיו את המשכורות.

בהמשך נאומו התרברב נצראללה ואמר, כי אם יכנסו חטיבות צה"ל ללבנון הן יושמדו, החטיבות הישראליות שיחשבו להיכנס ללבנון, יושמדו וירוסקו מול מסכי הטלוויזיה העולמיים". עוד הוסיף נצראללה: "אם היא רוצה לפתוח במלחמה – שתפתח במלחמה. אני לא רוצה לדבר עכשיו על נקודות החולשה של האויב ועל מיכלי האמוניה שבחיפה. מה יכול לעשות טיל אחד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אף אחד:
    נסראללה: חכו חכו מה אני אעשה לכם אם תעצבנו אותי